Over ons

Geschiedenis en Belangrijke Gebeurtenissen van Advance

 

1995 – Het begin van Advance Acoustic, met de lancering van vijf luidsprekers die bekendheid verwierven vanwege hun buitengewone prijs-kwaliteitverhouding.

 

 

2005 – Advance Acoustic maakte haar debuut op de internationale IFA-show in Berlijn, waarbij ze haar eerste hi-fi componenten introduceerde. Deze producten weerspiegelden duidelijk de oorsprong van de huidige productlijn. In de zomer van 2007 nam Servi-Q BV de distributie van Advance Acoustic ter hand. Het merk evolueerde door de jaren heen tot een toonaangevend merk in hi-fi componenten, vooral bekend om zijn muzikaliteit, kenmerkend design en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

 

2013 – De merknaam “Advance Paris” werd geïntroduceerd voor een select aantal producten, met als doel differentiatie binnen de productlijn. Na verloop van tijd werd besloten om alle producten onder de merknaam “Advance Paris” uit te brengen. In de daaropvolgende jaren werd het productaanbod aanzienlijk uitgebreid, met de introductie van netwerk- en streamingproducten in de Playstream-serie.

 

2020 – De opkomst van all-in-one apparaten leidde bij Advance Paris tot de baanbrekende en zeer succesvolle MyConnect-producten. Het succes van Advance Paris bleef niet onopgemerkt en resulteerde in wereldwijde export naar 45 landen, waaronder in 2024 de Verenigde Staten, India, Zuid-Korea en Australië.

 

2025 – Het 30-jarig jubileum van Advance Paris markeert een mijlpaal. Het bedrijf heeft grote plannen voor de toekomst, te beginnen met een nieuw ontworpen merklogo. Er zijn genoeg redenen om Advance Paris de komende jaren nauwlettend in de gaten te houden!